Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Äntligen scrappat igen!

De senaste veckorna har jag bara jobbat, jobbat, jobbat, ätit och sovit – men nu är butiken flyttad och jag fick mej hela 3 dagar ledigt i rad!!! Igår gjorde jag inte många knop, idag några fler men ingen större fart… Under eftermiddagen har jag dock SCRAPPAT!!!

Ett litet kort:

 

Och så tre vecko-sidor, nu är jag ikapp igen 🙂

 

Den här sidan har jag medvetet gjort i BRUNT, det är månadens utmaning hos Papirdokkene och årets Fargalong 🙂

 

 

 

 

Alla tre handlar om butiksflytten… Inte så konstigt kanske med tanke på vad jag sysslat med den senaste tiden… Med v.37-38 börjar jag på det tredje och sista lilla albumet för året; två album är nu fulla! Tänk att jag fortfarande håller på med mina små sidor, det känns härligt! Och det är verkligen superkul att bläddra i tex. det första albumet, det är mycket jag inte minns på rak arm.

Ha en härlig lördagkväll!

Kramiz Kada

Single Post Navigation

One thought on “Äntligen scrappat igen!

  1. Eva-Lena on said:

    Det måste vara härligt att allt är” klart” och en sån fin butik ni får. Det var så kul att se hur nöjd du såg u,t trots allt jobb. Fina alster by the way.
    Stort LYCKA TILL!!!!
    Eva-Lena

Kommentera

