Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Morgonen efter

en frostnatt! Men det var inte i juni; jag lurades av datumet på fotots baksida – det var i MARS jag tog fotona… Så jag ska lura på hur jag rättar till detta på LOn…

Här är den i alla fall:

 

Jag har gjort den till Papirdokkenes Oktoberalong där färgkombon är MINTGRØNN OG ROSA… Det gick, men det var inte helt lätt – mintgrönt är ingen favvofärg, det är ju inte rosa heller…

Idag ska jag försöka göra klart ett projekt inför pappas födelsedag på söndag och åtminstone börjar på två utmaningar: ett julkort i gult och ett kort i lila med rosor och spets – inget av dem lär bli helt enkelt…

Ha en underbar dag, vänner!

/Kada

Single Post Navigation

Kommentera

