Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Höst-ATC

Ännu en swap på ”mitt” härliga norska forum Papirdokkene. Den här gången var temat rätt och slätt ”HÖST” 🙂

Mina kort (ett extra som vanligt)

Det är div. spillbitar, en bit garn ur gömmorna, några Prima-löv och pärlor jag hade liggande. Några duttar stickles ”copper” avrundar. Snabbt och lätt; det är det jag älskar med ATC-kort!

Här är de andras som jag fick i brevlådan häromdagen:

 

November månads swap håller jag i; temat är JUL! I slutet av månaden lär den vara klar, så då visar jag dem.

Ha en underbar helg!

/Kada

Single Post Navigation

Kommentera

