Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Utbyträffen 24/11

Jag var på en mysig träff i lördags, tack Madde och alla ni andra för en härlig dag! Jag gjorde 2 julkort före lunch!!! Det är mycket för att vara jag… Efter lunch gick jag på en work-shop och gjorde ett album.

På träffen fanns ett loppisbord och där fyndade jag några påsar med dekorationer av olika slag; brads och diecuts inkl. tags. Några die cuts och en tag använde jag direkt!

 

Det första kortet är till Papirdokkenes månadsutmaning, färgalongen. Novembers tema är grått och grönt i kombination:

Några fler bilder, har dekorerat 3 av 4 sidor, tycker det är snyggt att ha mer än bara framsidan!

Baksidan:

 

Och insida, en plats att skriva hälsningen på:

 

Nästa kort är inte alls lika välarbetat, men var lika kul att göra!

 

 

 

Och så var jag med på en workshop, ja… Här är bild på framsidan och ett uppslag i den bok Madde lärde oss göra. KUL var det, nu ska jag klura på vad jag ska göra med den!… Julbok gjorde jag på en kurs med Tolwers igår, den här blir nåt annat, vi får se!

 

 

Fotar julboken en annan dag; har dekorerat framsidan så här långt; resten kommer i januari 🙂

Kramiz K

Single Post Navigation

Kommentera

