Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Veckosidor 45-48

Dags för en ny omgång; jag hade en liiiiten scrapträff hos mej i går, Ann och Bibi kom hit några timmar och vi hade några mysiga timmar i mitt scraprum. Jag fick gjort 4 veckosidor och är nästan ikapp; kanske kan det bli nån mer under veckan…

kada12-45

 

kada12-46

 

kada12-47

 

kada12-48

 

Bättre foton än tidigare? Japp, NY MOBIL!!! Jag har blivit med Iphone 4S, 8megapixel-kamera och jag är sååå nöjd. Nu ska jag bara lära mej den…

Jag har börjat scrappa i julboken OCH scrappat en julklapp, dessa kommer lite senare i månaden… 🙂

Trevlig Kväll!

/Kada

Single Post Navigation

One thought on “Veckosidor 45-48

  1. Anna Wallin on said:

    Duktig du är!!!
    Mkt tjusigt, Kommer ihåg kattlådan som väk nu bara är ett minne blott, Söndergnagd och så…

Kommentera

