Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Explodingbox

Här är ännu ett alster från min julklappsverkstad, som jag bloggat för butiken idag.

Den här gången har jag gjort en Explodingbox med julpapper och det är en gåva för jul.

Jag har utgått från den här beskrivningen, en lite annorlunda box vad gäller första lagret, jag gillade den här varianten!

Från sidan ser min box ut så här:

121206_explodingbox_sida

Locket:

121206_explodingbox_lock

Tar man av locket:

121206_explodingbox_insida

Bottenlager:121206_explodingbox_1lager

Nästa lager:

121206_explodingbox_2lager

Och översta lagret:

121206_explodingbox_flat

Baksidan, det som syns på utsidan när boxen är stängd:

121206_explodingbox_baksida

I mitten är den sida som boxen står på; den har jag bara ”signerat” med min stämpel som jag köpte från Forma Hantverk (som inte finns längre…) på en bit av samma cardstock som locket är gjort.

MASSOR av foton får plats; i det här fallet får mottagaren själv sätta i dem.

 Lycka till i din julklappsverkstad, jag dyker tillbaka in i min!

Julhälsningar Kada

Single Post Navigation

Kommentera

