Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Scrap-önskelista

Jag är ju då och då med i swappar och får frågan vad jag gillar/vill ha. Så nu tar jag tag i detta och skriver ett inlägg helt enkelt 🙂

Startad 5/1-13, uppdaterad 27/4

Jag använder blommor, bling och utstansade swirls, ramar, bårder etc mycket, det är alltid välkommet! HAR gott om brads, knappar, band och bokstavsstickers så det är jag inte i behov av men det är såklart välkommet ändå om så är. Använder stämplar som bakgrunder mm men målar inte motiv (gör inte så mycket kort).

Distressdynor önskar jag mej, begagnade går jättebra! Jag HAR dessa:

Crushed Olive
Dried Marigold
Evergreen Bough
Festive Berries
Ice Spruce
Mowed Lawn
Peacock Feathers
Picked Raspberry
Salty Ocean
Shaded Lilac
Squeezed Lemonade
Tea Dye
Walnut Stain
Worn Lipstick

Nesting Dies som man kan lägga lager på lager gillar jag också, både utstansat i vitt eller själva diesen. (Stansar i Cuttlebug.)

Jag HAR:
Labels One (Spellbinders)
Bloom (X-cut)

Nu har även jag börjat med Mixed Media, så MISTER står högt i kurs nu 🙂

Jag HAR:

Dylusions
– Black Marble

Color Wash (Adirondack)

– Lettuce

Även MASKER är intressant helt plötsligt; har skaffat mej en första:
TCW Mini Ringlets (6×6″)

Älskar att göra minialbum så ringar eller annat man kan sätta ihop album med får jag alltid användning för liksom metalldekorationer av olika slag.

Fyller på när jag kommer på nåt 🙂

Kramiz Kada

Single Post Navigation

Kommentera

