Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Veckosida nr 1, 2013

Då är det dags för min nya vecko-serie! Jag växlar upp till större format som jag skrev i går och jag ska också göra själva sidorna lite annorlunda ibland. Den här gången blev det en ficka för tags och massor av plats för foton och text.

Största händelsen förra veckan var definitivt Disney on ice med lille J och hans mamma! Varken jag eller maken har varit på det tidigare i våra liv, så vi var nog nästan lika nyfikna som lilleman! Fotona jag tog var inte mycket att ha, tur det fanns en hel massa officiella bilder från nätet som hjälper mej minnas föreställningen.

130106_kada_vecka1

130106_kada_vecka1_inneh

130106_kada_vecka1-extrafli

Ska bli jättekul att göra denna veckas sida så småningom, har redan börjat förbereda med lite spillbitar som ska matcha sidan 1 tänkte jag.

på återseende!

/K

Single Post Navigation

Kommentera

