Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

ATC-swap tema jul (november -12)

Jag höll en swap i november hos Papirdokkene, tycker det är så kul med de här små korten. Den här gången var det tema JUL och det är ju favoriten över allt annat 🙂
 
Jag glömde tydligen att fota alla mina kort, här är hela swappen med mitt kort uppe till höger (pepparkakstema)
 
12-11_kada_julATC-swap
 
 
Nu är det swapdags igen, ska göra mina kort idag 🙂 
Single Post Navigation

Kommentera

