Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Årets första LO!

Fredagkväll förra veckan, 4/1, scrappade jag årets första LO 🙂 På den cirkel jag håller hade vi en liten utmaning sista gången på terminen (före jul) att ta med ett matchat scrapkit som vi skulle lotta ut till nån av de andra. Jag fick ett kit med färger perfekta till mej (eller hur?!). Passar på att scrappa detta nu, ska vara klart 17/1, till Papirdokkenes helgescrappen 4-6 januar: ”… du skal lage LO av en av de beste opplevelsene/hendelsene du hadde i 2012!”  Jag utgick från veckans skiss hos SweScrapbook.

Det fick bli ett par foton från vår lilla minisemester i Eskilstuna i juni:

130104_kada_eskilstuna

Målat ramen och kladdat på cardstocken med akrylfärg; det var KUL och länge sen jag gjorde…

Av kittet har jag ett par bitar cardstock kvar, annars har jag använt allt! lagt till bokstäver och washi-tejp (samt klamrarna runt datumet)

Några detaljbilder:

130104_kada_eskilstuna_det3 130104_kada_eskilstuna_det2 130104_kada_eskilstuna_det1

Vann inte helgescrappen men vad gör det?

Ha en bra dag,

kramiz Kada

Single Post Navigation

One thought on “Årets första LO!

  1. WOW! Inte alls likt din stil, men ooooh vad jag gillar!!!!
    Kram, Jenny

Kommentera

