Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Dubbel-LO ”Fira”

Ännu en helgescrap hos Papirdokkene, men den här gången blev den klar i sista stund, söndag kväll…
”OPPGAVE: Jeg vil se BURSDAG, FEIRING, JUBILEUM, og jeg vil at du skal ha min 20 ord på LOen din” skrev värdinnan Marilill.

Här är min tolkning:

130113_kada_johan-fyller3

FÄRG ska det väl vara till barn, så det blev det 🙂 Några chipboardbokstäver färgade jag in med stämpeldynor, jag har rotat fram gamla journaling-kort med tillhörande tabs, blandade blommor som fick mitt-prickar från cirklarna…

130113_kada_johan-fyller3_1 130113_kada_johan-fyller3_2 130113_kada_johan-fyller3_3

Ingen vinst nu heller, men det gör ingenting alls, jag har ju scrappat!

Ha en skön dag!

Kramiz Kada

Single Post Navigation

Kommentera

