Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Veckans sida: 4

Sista helgen i januari räknar vi fåglar så det får den här sidan handla om. Misse och Morris gillar också att vara i närheten av fågelbordet så de fick varsin tag också; Det finns möss i rishögen och fåglar är jättekul att leka med…

Här är min sida, gjord med färg för att passa motstående sida (v 3). Massor av utstansat som vanligt, man kan nästan tro jag just skaffat en stansmaskin – men det är ju från de gamla swapparna jag har det mesta av allt detta…

130127_kada_vecka4 130127_kada_vecka4-1 130127_kada_vecka4-2

Var med i papirdokkenes premiekont förra helgen, därför visar jag inte denna förrän nu. Man skulle använda nåt gult, en gul sol fick det bli för mej. Ingen vinst, men vad gör det?!

Har gjort ett par LOs också nu, och ett album som jag ska hålla kurs i – mer kommer i bloggen snart 🙂

Kramiz Kada

Single Post Navigation

Kommentera

