Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Scrappat 2 helt olika sidor…

I torsdags på vår cirkel gjorde jag en LO om bröllopet vi var på strax före förra julen. Inspirationen kommer från en skiss om min man gjort till cirkeln!  Här är skissen:

130117 SOD skiss

Min tolkning:

130131_kada_2011

Allt material ur mina gömmor. Blombuketten gjorde jag på en cirkelträff i höstas när vi gjorde blomrankor! De härliga bokstäverna med hjärtan är stickers jag köpte till mitt eget bröllopsalbum, typ-04/05 nångång… Papper från Rusty Pickle ”chocolate kisses” och Prima ”just us”-collection.

130131_kada_2011-det1 130131_kada_2011-det2

LO nummer två gjorde jag på lördagens lilla träff i Uddevalla, en utmaning hos Papirdokkene. Februari månads färgutmaning (Fargealong) är Pastell Rosa… Ops, inte min färg direkt! Men allt går!!!!!!!!!

130202_kada_scrapevent

130202_kada_scrapevent-1 130202_kada_scrapevent-2

Jag har insprerats av Swe Scrapbooks färgtema v 30 2012:

Det var allt för nu, det snöar och jag jobbar hemma, dags att återgå till bokföringen…

Kramiz Kada

Single Post Navigation

Kommentera

