Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Lycklig dag!

Det är en del år sen vi gifte oss, 2004… Men jag scrappar ännu foton till vårt album! Igår på cirkeln hade vi monochromatiskt som tema och jag valde brunt: hela vägen från Mörkt brunt till beige. Och så byggde jag ihop blommor, som visningsexempel till den utmaning som jag startat hos Papirdokkene: Använd det du har! Nåt jag själv vurmar för och som jag hittade hos SweScrapbook dessutom 🙂

130214_kada_lycklig-dag

 

Inget jättebra foto på min LO men det var det bästa jag kunde åstadkomma idag tydligen…

Allt material från mina gömmor; mönsterark från DCWV, Maja Design och MLS. Använt en mask från Tim Holtz tillsammans med brun Stazon-dyna och distress tool, detta har jag också inkat med,  ”sytt” en bit pärlfloss genom spets, monterat minirosor på virkade blommor, använt en brun utstansad blomma ur gömmorna och matchat med en udda gardenia, stansat ut en fjäril och piffat upp den med halvpärlor och använt alla små brunbeiga utstansade minihjärtan jag hade i min pärm; kul med nåt som tar slut, faktiskt! Bokstäverna är i tyg, Thickers.

Ha en underbar fredag! Jag ska scrappa hela eftermiddagen har jag tänkt mej! *ler*

Single Post Navigation

2 thoughts on “Lycklig dag!

  1. Jättefin LO, och vackert brudpar såklart 🙂
    Kram Mia

  2. lenislenis on said:

    Lovely!

Kommentera

