Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Dubbel-LO klar och en underbar lift-utmaning!

Först har jag nu äntligen gjort klart en dubbel-LO som legat sen i höstas med ena sidan klar… Och det syns vilken, vill jag påstå!

130216_kada_olja

Men idag är jag inte jättepetig, jag är nöjd med att få klart, helt enkelt! Allt blir inte som jag tänkt mej – och inte perfekt!

Jag började på denna i oktober på vår cirkel, temat var att använda stämplar och embossing av olika slag. Jag gjorde detta kollage av ihoplånade stämplar:

130216_kada_olja-kollage

 

Och så kunde jag inte motstå en lift hos SweScrapbook! Skynda dej dit och kolla vilken underbar LO som ska liftas. Min variant blev så här:

130216_kada_hela-veckan

 

Den har ett lite udda format; katternas album är ett med fasta, svarta, blad och jag har mätt bakgrunden för att den ska passa in där…

Slutscrappat för idag!

/K

Single Post Navigation

Kommentera

