Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Veckosida nr 6

Här kommer nu förra veckans sida, med Morris som huvudfigur 🙂 Jag jobbade hemma flera dagar, det snöade lite varje dag och Morris satt många timmar i fönstret och tittade ut; känns som en typisk bild för veckan helt enkelt!

Ska matcha förra sidan lite, så blått igen, och lite grönt!

130210_kada_vecka6Snöflingor av 2 slag; stickers och utstansade. Stickers-katter hittade jag också i mina gömmor som äntligen kom till användning.. Resten av den lilla sick-sack-remsan som jag använde på förra sidan hamnade med här. En blomma jag hade på skrivbordet och en flat knapp hittade också hit. Sexan är en stickers ur ett set som jag köpte till vårt bröllopsalbum, inte av särskilt nytt datum…

Inskickad till Papirdokkenes Helgescrap 8-10 februari, tema Djur 🙂 Vann gjorde jag inte nu heller, men det är inte därför jag scrappar så det gör mej inte ett dugg!

 

Vecka 7 är på G men jag tävlar nog med den också, så det dröjer innan den kommer upp!

Trevlig lördagskväll!

/Kada

Single Post Navigation

Kommentera

