Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Veckans sida, vecka 8 + UFO klart

Det hände inget speciellt här hemma förra veckan, åtminstone inte som jag fångat på foto… MEN det fanns annat att fira; Sveriges minsta prinsessa fyllde ett år! Hennes födelse kom med i förra årets album så varför inte första födelsedan tänkte jag. Foto från Kungahusets hemsida.

130225_kada_vecka8

Samma papper och fotohörn, siffra och ram till den som på förra sidan, snacka om matchat uppslag 🙂

Och så fick jag hjälp av Cloud i går kväll att få till en dubbel-LO som jag kört fast med, äntligen klar;

130225_kada_mexico-red

 

Några detaljer: Först trädet som är en die-cut från Fancy Pants

130225_kada_mexico-det1

 

Knappar och rivet papper samt ännu en die-cut från samma ark:130225_kada_mexico-det2

Mer knappar: 130225_kada_mexico-det3

Härligt att ha den klar, nu ska jag se till att göra klart fler sidor – men denna veckan hinner jag knappast, enda scraptiden som återstår är cirkeln på torsdag. Över helgen är jag i Karlstad på mässa, kanske ses vi där?

Soliga hälsningar,

Kada

 

Single Post Navigation

One thought on “Veckans sida, vecka 8 + UFO klart

  1. Vilka läckerheter! 🙂

Kommentera

