Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Sketch with Stash Challenge #1

Jag älskar utmaningar!

Så när jag såg den här sketchen (nedan) med följd-utmaningen mixed alpha title (or journal) var jag bara tvungen att hänga på! Det blev en LO till katternas album med bilder från promenaden i helgen. Min skrivare bråkar med mej så det är olika färg på fotona men det få gå, en LO blev det ändå!

130328_kada_kall-promenad

Närbild på detaljerna:

130328_kada_kall-promenad-dDet är bara bara gamla grejer med här, och det är ju meningen 🙂

Bakrunden är baksidan av ett papper som heter Rue – Beau från Dream Street Papers, den randiga lilla remsan i övre vänster hörn är framsidan av samma papper. Det bruna mönstrade papret är ut spillpappershögen och saknar remsa så jag vet inte vilket märke det är. En spillbit cardstock i brunt och en bit av ett tunnare ljusgult papper fick också vara med.

Bokstäver från Papermania (svarta), PapirDesign (bruna) och American Crafts (Beige). Blomman har jag byggt ihop av 4 pappersblommor som hålls ihop av en brad.

Lite Washi-tejp och en urgammal rubon från Basic Grey hittade jag också som passade in.

Inkat med distress ink Walnut Stain och handtaget till.

Här är skissen och länk till utmaningen, sista dag att vara med är imorgon 🙂

http://scrapourstash.blogspot.se/2013/03/sketch-with-stash-challenge-1.html

Kramiz Kada

Single Post Navigation

One thought on “Sketch with Stash Challenge #1

  1. Wonderful layout and fantastic take on the sketch and using your mixed alphas! Thank you so much for joining us at Scrap Our Stash!

Kommentera

