Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

UFO: Stockrosor

Med hjälp av Swe Scrapbook har jag lyckats slutföra en LO till ur mitt skåp med halvfärdiga alster…

Skiss och teknikutmaning tillsammans blev den här:

130329_kada_stockrosor

Kul och lite ovanligt att skissen är gjord för 3 foton; perfekt!!! Och utmaningen är att använda chipboard-dekorationer och låta dem vara ”råa”!!! Har jag aldrig gjort tidigare, men det kändes helt rätt den här gången! Div. spillbitar som låg framme fick också vara med.

130329_kada_stockrosor-detaBlomman är ännu en ihop-byggd blomma jag gjort med några av alla platta blommor jag samlat på mej under årens lopp…

Mönsterarket jag använt som grund är italienskt! Undrar hur det hamnat i mina gömmor, jag har faktiskt ingen aning!

God fortsättning på påsken!

/Kada

 

Single Post Navigation

Kommentera

