Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Snow med lila och rött

Inte många dagar kvar av april månad! Och jag har inte förrän nu löst utmaningen hos Papirdokkenes Fargealong April: Lila och Rött

Hjälp, tänkte jag – vilken kombination! Men allt eftersom andras alster kommit in ser jag att det var så tokigt som jag först tänkte mej!

Och igår kväll när vi hade tema distress-bakgrunder på vår cirkel började jag på den här LOn som jag nu gjort klart:130426_kada_snow

En närbild på nederkanten av distressrutan med dekorationsstjärnor, även de stämplade med distressdyna, samt min stickers-rubrik från ett gammalt stickersark från CI ur gömmorna. Täckte med stickles Frosty Lace för frost-känsla, det var verkligen iskallt denna dagen…

130426_kada_snow_det

Materiallistan är kort-kort:

Vitt CS orange peel

Distressdynor: färgerna Shaded Lilac och Festive Berries
Stämplar: Clearstamps-set ”Hearts and Stars” från Autumn Leaves (2007)
Stickers: Winter av Renae´Lindgren för Creative Imaginations
Små tags, röd Scrappers Floss och körsbärsblommorna ur mina gömmor, ingen aning om när de kan vara inköpta…
Blå/lila minibrads från en kurs-kompis *tack Monica* och en smal svart penna att skriva med.

Limmat fotot med dubbelhäftande tejp, dekorationerna med flytande lim.

Kramiz Kada

Single Post Navigation

Kommentera

