Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Veckosidor!

Nu var det länge sen igen… Men jag har gjort 4 stycken nu under eftermiddagen – istället för att vara ute för det sätter allergin stop för… Så jag passar på!

130428_kada_v14 130428_kada_v15 130428_kada_v16

 

130428_kada_v17

 

Mycket ROSA – alla rosa cardstock-sidor sitter här på rad; förhoppningen är att jag ska passa in en rubrik-ruta jag har liggande… Ett par veckor till har jag på mej att utropa att våren äntligen är här… 🙂 Enkla sidor, utmaningen är att hitta papper bland allt scraps och att hitta siffror! Här har jag dels klippt för hand i Cardstock (16), dels stämplat (17). Det börjat bli ont om ettor, tur det snart är vecka 20 *fniss*

Imorgon ska jag ta tag i ett kurs-projekt; toarulle-album!

Ha en skön söndagskväll önskar Kada

Single Post Navigation

Kommentera

