Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Presentask för värmeljus

Alltså, man kan hitta massor av kul inspiration, men det var länge sen jag kände att DETTA MÅSTE JAG GÖRA NUUUUUU!

Jag var inne hos BODIL när den här blev till i min hjärna:

130505_kada_ljusask 130505_kada_ljusask_hel 130505_kada_ljusask_liggand 130505_kada_ljusask_lock

Grunden? En toa-rulle…. *ler* Det var just det som slog ner som en bomb i mitt huvud – jag har ju jobbat med min toarulle-album en del på sistone och har ett gäng rullar kvar på skrivbordet… Ut i köket, testade med ett värmeljus och jo, de passade! Men inte i alla rullarna, så kolla först så slipper du bli besviken om du vill testa att göra en sån här!

GRÖNT är Papirdokkenes färgutmaning för maj, så där deltar jag med denna.

Slutscrappat för den här helgen, nu blir det TV-soffan en stund innan John Blund kommer.

Kramiz K

 

Single Post Navigation

Kommentera

