Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Snabbscrappad LO till Mia & Fia!

Det är underbart väder ute! Men, som den allergiker jag är, stannar jag inne. Mellan hockematcherna har jag snabbscrappat en LO som bara tog en timme: spillbitar, rub-ons mm gör en enkel LO till makens album.

Mia och Fia, 2 härliga Orustkompisar har startat en skissutmanings-blogg och nu har jag varit med för första gången!

Här är veckans skiss:

Min tolkning:130518_kada_sommarjobb

Den detalj jag själv gillar mest är den lille masken från Vilda Stamps som jag monterat idag och ville testa direkt:130518_kada_sommarjobb-detStämplat med Versa Fine, färglagt med Vaxakvarellkritor, tog dock inte nåt vatten på utan lät det vara som det var.

Imorgon lär det komma en ny skiss, kanske jag hinner med den också 🙂

Dags för hockey igen; vem får Sverige möta i VM-finalen!?

Trevlig kväll önskar Kada

Single Post Navigation

Kommentera

