Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Babykort och vecko-sidor

Jag har pysslat lite då och då den senaste tiden, nu i eftermiddag blev det lite mer 🙂

Här är det som blivit klart hittills:

Först ett babykort till Fialisans lilla som bara är ca 6 veckor gammal. Vi sågs i veckan, urmysigt! Färglägger ju inte gärna motiv numera så det blev till att rota bland de andra stämplarna. En bakgrundsstämpel med hjärtan och så en liten textstämpel funkade ju utmärkt 🙂

130527_kada_en-liten-tjej

Baksidan; spillbitar och min signaturstämpel. Inne i kortet sitter en utstansad, snygg, platta att skriva på. Hade redan skrivit hälsningen så jag behåller det privat.130527_kada_en-liten-tjej-b

 

Och så har jag hamnat lite efter med veckosidorna igen; här är 3 åtminstone:

V18 var det en envis hackspett som ständigt lät från vår elstolpe:

130526_kada_v18

V19 kom äntligen solen och värmen och jag fick använda den rubrik jag tänkt ha på en rosa sida – på den allra sista! Rubriken är från en swap, märkt Cia -05; säkert från en swapp antingen från Scrappiz eller Klipp & Klistra-tiden! 130602_kada_v19

 

V20 är födelsedag och då också jubileum för butiken – bara firande med andra ord! Lite rosa blev det ju såklart för att sidan på nåt sätt skulle matcha den förra, lyckades väl inte så bra men det spelar ingen roll!130602_kada_v20

 

Har nu laddat in foton och ska kolla igenom vecka 21 och 22 🙂

Ha en skön söndagskväll! Skickar sol från Orust till er alla, kära följare 🙂 /K

Single Post Navigation

Kommentera

