Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Bloggat för butiken: makens grattiskort

Tycker du det är svårt med grattiskort till vuxna män? Kanske min man är speciell, men han gillar blommor! Så ett kort till honom kan med fördel ha blommor med.

Jag gjortde ett grattiskort till hans födelsedag; det fick gå fort för av nån anledning kom jag på det kvällen innan!? *suck*

Med motiv från Prima och spillbitar från Maja Design och en färdig kortstomme, 10×15 tog det inte lång stund att göra detta kort – enkelt men somrigt:

130610_kada_grattiskramar

Jag gillar att dekorera korten runt om; det blev liiite på insidan som jag behåller privat, och en enkel baksida av ännu en bit av papret:

130610_kada_grattiskramar-u

130610_kada_grattiskramar-b

Den övre rutan av papper sitter på 3D-kuddar:

130610_kada_grattiskramar-f

Detaljer om material etc hittar du i original-inlägget HÄR

Idag ska jag göra klart ett grattiskort till en liten kille som snart fyller 5 och sen ge mej på nya SOS-utmaningen 🙂

 

Kramiz Kada

Single Post Navigation

One thought on “Bloggat för butiken: makens grattiskort

  1. Bodil on said:

    Så fin kort du lagde til din mann 🙂

Kommentera

