Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Sommarblocket del 1 – ”Project life” i sommar

Har ni sett att Anki har ett kul projekt i sommar i Creativicas blogg? Jag var bara ”tvungen” att haka på; det blir ett komplement till mina vecko-sidor tänkte jag. Jag valde att blanda nytt material med gammalt ur gömmorna, allt för att använda det jag redan samlat på mej. Det gamla får nytt liv när det mixas med nytt 🙂

Här är mitt ”kitt” som jag tänkt använda. Istället för stämplar rotade jag upp fyra varianter av bokstavsstickers att blanda och använda upp… Och jag kunde inte välja EN rulle tejp, det fick bli 4 olika *ler*

130616_kada_pl-kit

4 nya ark från butiken, märke You Do, samma som tejprullarna. Blandade stickers, 4 gamla papper ur gömmorna, tror de flesta är från min USA-resa -08….

Jag tänkte göra mitt projekt med LLivet i en pärm, det tycker jag passade bra 🙂 Det finns 3 olika plastfickor; visitkortsformat x4, A5 och A5 delat med 2 (A6x2). De första kitten kommer här, tänkte göra resten efter hand som jag fyller med foton…

130613_kada_1a-uppslagenDe till vänster är med ett papper ur gömmorna, det till höger är nytt från butiken. Istället för att använda hela cardstock-ark har jag rotat bland spillbitar efter matchande delar att använda. Väljer att göra uppslag som hänger ihop istället.

Självklart deltar jag i utmaningen helt utanför tävlan, det är ju jag/butiken som sponsrar vinsten som man kan vinna genom att delta!

Häng på; läs mer om del 1 HÄR.

Fortsättning följer 🙂

Kramiz K

Single Post Navigation

One thought on “Sommarblocket del 1 – ”Project life” i sommar

  1. Härliga kort! Bra att kunna göra egna precis som man vill ha dem. Kram från Anki

Kommentera

