Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Grattiskort till liten kille

Jag har gjort klart ett kort jag började på för ett tag sen… Hittade en kul skiss hos SweScrapbook som jag tolkade nästa rakt av; skippade ”fotohörnen” och gjorde cirkeln lite mindre då jag ville att mönsterpapret skulle synas mycket…

Skissen ser ut så här:

Mitt kort:

130607_kada_johan-kort

Gjorde att matchande kuvert till, så här ser det hela ut:

130607_kada_johan+kuvert

Tror vårt gudbarn blir glad på sin stora dag som är ganska snart 🙂

Single Post Navigation

Kommentera

