Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Veckosidor igen!

Nu börjar jag komma ikapp! De senaste dagarna har jag gjort jag klart dessa som jag nu fotat.

Första veckan i juli hände nåt stort!!! Jag blev faster till en jättesöt liten flicka:

130808_kada_v28_red

Jobbade mest hela tiden, men hann ta ett foto hemma som jag blev jättenöjd med; det fick bli veckans bild helt enkelt:

130808_kada_v29

Här har jag lekt med en app, minns inte riktigt vilken – och gjort ett kollage av bilder med himmel; alla foton tagna med mobilen och under samma vecka 🙂

130808_kada_v30

31 ligger nästan klar och det är dags att sammafatta den senaste veckan.

(Imorgon är det dags för jobb igen; semestern slut för den här gången!)

EDIT: Imorgon är det söndag, jag ska allt vara hemma då också! Måndag är det jobb igen…

På återseende,

Kada

Single Post Navigation

One thought on “Veckosidor igen!

  1. Så mye fint du lager, Kada 🙂 fine kort, LO-er og minialbum:) Kreativ hilsen, KristinK

Kommentera

