Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Mys – utmaning i orange…

Igår kväll scrappade Cloud och jag några timmar, härligt!!! Hoppas det blir fler kvällar framöver!

Den här månadens fargealong Papirdokkenes forum är att använda 2 nyanser av orange som huvud-färg på valfri typ av alster… ”HJÄLP” tänkte jag!

MEN efter en del rotande så hittade jag allt en del orange; inte minst blommor som jag köpt av Sari på OrustScrappen. Nu fick jag använt en hel hög av dem 🙂 Bitar av cardstock fanns kvar efter ett minialbum, bokstavsstickers hade jag, ett runt gem i orange liksaså. 

Foto på sötaste brorsdottern med sin pappa. Hon blev 5 veckor igår och är såklart favoritmotiv just nu! 

130813_kada_mys

Några närbilder:

130813_kada_mys-det1

130813_kada_mys-det2

 

Nu blir det nog inte scrappat nåt på några dagar, men jag är ledig i helgen så kanske det kan bli mer då.

Kramiz K

Single Post Navigation

One thought on “Mys – utmaning i orange…

  1. Jättemysigt och snyggt.

Kommentera

