Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Duplo-present

Bloggat för butiken idag:

”Mönster i massor” har vi kallat det teknik-tema som butikens designteam jobbar med den här månaden. Mönsterpapper är nåt jag ÄLSKAR att använda; jag tar fram dem först och främst och lägger kanske till nåt cardstock sen när jag planerar en sida…

Idag visar jag en LO jag har snabbscrappat; ibland har man inte tid, ork eller inspiration för nåt stort projekt. Det är nog många som känner igen det, och jag tror det är därför som ”Project Life” blir allt vanligare och mycket populärt.  Jag gillar fortfarande de stora albumsidorna och förenklar dem för mindre tidsåtgång. (Men ibland vill jag såklart låta det ta tid också!)

130815_kada_duplo-present

Jag har tagit fram några foton från gudsonens 2-årsdag; det är hela 3 år sen… Jag tyckte fotona var svåra så de har blivit liggande. Men nu så, nu är de gjorda! Med 4 olika mönsterpapper, en spillbit cardstock, bokstavsstickers, washi-tejp och bling samt en brun penna…

Tänk på att man inte måste scrappa i kronologisk ordning! Scrapbooking är kul och avslappnande, måsten hör inte hemma här! Så scrappa foton du gillar, rätt som det är kommer det en idé för de du tyckt vara ”svåra” också!

Kramiz Kada

Single Post Navigation

One thought on “Duplo-present

  1. Kan inte bli bättre … När man har det sötaste motivet och duktigaste scrapparen.

Kommentera

