Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Rosensommar

Bloggade detta för butikens räkning igår 🙂

Sista veckan i augusti… Nu ska det alltså bli höst? Nåja, vi har en underbar sommar att minnas och jag har redan börjat scrappa den! Snabbt och enkelt, det är så jag jobbar just nu. :-)

Det var varmt och soligt i juli och då mår våra gamla Minette-rosor som bäst. Om det är fuktigt och regnigt orkar blomknopparna inte öppna sej, eftersom de klibbar ihop och ruttnar om man inte rycker in… Vi får hjälpa till och dra isär blombladen! Crazy? Tja… Men i år behövdes det inte!

130825_kada_rosensommar130825_kada_rosensommar-d2130825_kada_rosensommar-det

Vi har startat ett nybörjarcirkel i butiken den här veckan och den här typen av enkelt scrappade sidor är väl perfekt att starta med? Jag har scrappat i närmare 10 år och återgår ofta till den här stilen när jag har det stressigt omkring mej men ändå vill hinna få till några sidor av alla foton som ligger och väntar…

Jobbar ett par intensiva dagar till innan veckan är slut, men sen hoppas jag det blir något lugnare så jag kan göra några vecko-sidor igen; det går fort att hamna efter…

Ha en underbar helg!

/K

Single Post Navigation

Kommentera

