Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Mixed Media: cirkel-alster

Den här teminen har jag hakat på Sandys cirkel i butiken, Mixed Media Scrapbooking. Så KUL!!! Mitt första alster är inte klart ännu, en canvas tavla. Förra gången missade jag men nu i veckan var det dags igen. Vi skulle låta fotot fortsätta över bakgrunden…

Jag valde att använda en bit målarduk, akrylfärger samt stämplar + stazon-dyna. Så här blev det:

130925_kada_mixed-media

 

Rubriken är en tag i jeansfärgad canvas med text gjord med Puffy Velvet. När jag kom hem kommenterade maken att fotot ju är från förra sommaren… Jaja, nu är det som det är och det spelar mindre roll i sammanhanget, det var så KUL att kladda 🙂

Single Post Navigation

Kommentera

