Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Cirkel-aster från Mixed Media igår

Jag har hittat en ny värld, jag hade såååå kul igår och är såååå nöjd med resultatet. Kanske kanske ska jag pilla lite till, lite vitt i blomman kanske? Tyck gärna till, jag kan inte riktigt bestämma mej…

Uppgiften var att inspireras av härliga Finnabair, som jag ska gå på kurs för nästa helg!!!!!!!!

131009_kada_mixed-media

 

En canvas-tyg-sida ur mitt Prima Canvas-album blev grund, jag limmade dit en bit målarduk också innan jag började limma på dekorationer i alla möjliga färger som sen täcktes med svart gesso. Och sen är det mister och stain som gett färg! TACK till Sandy för de små mosaik-bitarna – även de har fått mist på sej!

Gillade verkligen tanken på att allt har haft de mest märliga färger/färg-kombos innan, men blev sååå enhetligt med gesso på 🙂

Single Post Navigation

Kommentera

