Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Ronny fyller 60 + vår-layout

En ledig dag igår var härligt! Jag hann med att blogga och att skapa! Dessutom hittade jag en LO som låg bortglömd i en mapp, skapad på OrustScrapparnas träff i september…

Först kortet. Inspirationen behövde en kick så jag surfade in på swescrapbook och hittade direkt en idé: Kortutmaning vecka 43, använda remsor! Sagt och gjort, så här blev det! Framsidan och baksidan är spillbitar:

131025_kada_R60

131025_kada_R60-bak

Runt alla bitar har jag satt enfärgad washi-tejp för att få en helhetskänsla. På insida fick en matchande rutig tejp bli remsor.
131025_kada_R60-in

 

Och så vår-layouten gjord i september på gudsonen med vän som plockar liljekonvaljer (mammorna var också med men inte på fotot).

130908_kada_liljekonvalj

 

Nu ska jag fortsätta plocka lite i scraprummet och börja på en annan utmaning jag har liggande och gärna vill göra!

Regniga hälsningar från Orust denna lördag, perfekt pysselväder 🙂

Single Post Navigation

Kommentera

