Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Enkla kort i svart och vitt

Inne på forumet hos Papirdokkene finns månadens färgutmaning och denna gång är det helt enkelt Svart och Vitt – inga andra färger tillåtna annat än som ansiktsfärg på ev. motiv, blomstjälkar etc.

Jag har tänkt mej att ge bort en låda med kort till nån i julklapp så efter lite rotande bland mina papper blev det 3 små kort till lådan:

131124_kada_svartvittVit cardstock som bas, mönsterpappret med noter vet jag inte tillverkaren på, några spillbitar svart cardstock stansade jag med kantstans till bårder/hörn och så några chipboard-dekorationer jag fyndat på nån scraploppis – snabbt men rätt snyggt, eller hur? Eftersom jag tänkt mej en 10-12 kort ytterligare i lådan så kan de inte vara så komplicerade för då blir jag inte klar till jul 🙂

På återseende!

Soliga hälsningar från Orust denna onsdag,

/Kada

 

Single Post Navigation

Kommentera

