Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Steampunk Love, från Finnabair-kursen i oktober

För en dryg månad sen var vi tre tjejer som drog till huvudstaden för en kurshelg med 1) Donna Downey och 2) Finnabair. Det var ett par kursledare till med den helgen men vi valde två kurser att fokusera på. Med Donna Downey gjorde vi en bok full av tips på bakgrunder och tekniker att använda i Art Journaling. Den kan bli användbar som uppslagsbok när man vill ha inspiration.

Mitt alster från Finnabairs kurs har jag nu äntligen limmat ihop ordentligt och anser ”klar” – är sååå supernöjd och älskade verkligen den här kursen. Så här ser min LO ut:


1310_kada_finnabair-kursen

Ett par närbilder:1310_kada_finnabair-kursen2

1310_kada_finnabair-kursen3

Det här är ingen LO man vill stoppa undan i ett album, jag köpte en tunn canvas-tavla som jag ska montera den på! Frågan är om den ens går att få i en albumficka, den är ju så tjock av alla härliga dekorationer…

Vill DU lära dej göra en sån här LO så håll utkik efter den här kursen:

finnabair-kursen okt-13

Se allt härligt som Finnabair gör i hennes blogg: http://tworzysko.blogspot.se/

Single Post Navigation

Kommentera

