Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Decemberboken, 2-5 december

De här sidorna gjorde jag delvis idag men några var klara sen i veckan… Har gjort några till redan men de är inte fotade ännu 🙂 Kommer en annan dag helt enkelt! Fasters goding är helt fantastisk 😉

Dag 2 och 3 är baksidan av 1 helt enkelt, sitter alltså i plastficka.

Alvina2-3_kada

Dag 4 är början av en vikning som Tolwers gjorde i årets julbok… Blev härlig även i denna tappning!

Alvina4_kada

Dag 5 är första uppslaget på vikningen. Jag har gjort 6-8 nu ikväll, ligger på tork nu efter lite glossy-jobb 🙂

Alvina5_kada

 

Maja Design Vintage Frost Basics är papprena och en del dekorationer har jag hämtat därifrån också, sen har jag lagt till saker ur mina gömmor också – som vanligt!

Trevlig kväll!

/K

Single Post Navigation

Kommentera

