Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

PL: 2014

Även jag måste ju testa trenden som kallas PL… Jag överger mina minialbum vecka för vecka och gör ett månadsalbum istället har jag tänkt, men kanske detta blir ett komplement? Tänker inte lova att det blir varje vecka, vi får helt enkelt se hur kul jag tycker att det är!

Jag har använt ETT färdigt PL-kort och blandat med spillbitar/papper i alla möjliga varianter! Några ”kort” hittade jag bland spillbitarna och de är sen vi öppnade butiken, -09 alltså…. Det oranga som fått titeln 2014 är egentligen ett papper på tema födelsedag, men man ser inget birthday pga. foto och då känns det helt ok att använda såhär.

140105_kada_2014-coverDetta är min första-sida, sk. Cover till mitt album. Det kan nog bli uppblandat med vanliga LOs också, vi får se.

Sidan eller rättare sagt Uppslaget för vecka 01:

140105_kada_2014-01

Så himla svårt att fota plastfickor!!! Ber om ursäkt, jag lyckades inte bättre helt enkelt… Det blir till att träna och testa olika ställen och olika ljus.

Det är vecka 1 hela uppslaget och jag inser efteråt att det är bättre att ha vecko-numret på vänster sida – men eftersom allt är limmat nu så ändrar jag det inte….

Jag har börjat rota bland alla spillpapper och ska göra kort av så mycket som möjligt tänkte jag; egna små page-kits så att säga.

Idag värker ryggen som jag vet inte vad, jobbigt att sitta… Så det blir nog inte så mycket gjort i pysselrummet… Började dagen med ett varmt bad som gjorde det lite lättare men jag blir fort stel. Har identifierat ursprunget till värken, den kommer från svanskotan! *suck*

Hoppas DU har en bättre dag!

Kramiz K

 

Single Post Navigation

Kommentera

