Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Veckosidor 2013

Nu vill jag ju bara bli KLAAAAR! Några till är i alla fall avbetade, inte så jättemånga sidor kvar nu…

Missad förra omgången:
V36:

131000_kada_v36

Och så fortsättning… Spillbitar, udda siffor osv, det är ju bara sånt jag använder i vecko-albumen och det märks faktiskt bland mina saker att jag gjort detta i snart 2 år!

140111_kada_v43

140111_kada_v43-1

140111_kada_v44

140111_kada_v45

140111_kada_v46

 

Lite slarvigt fotat kanske, men som sagt, detta ska bara undan nu 🙂

Imorgon ska jag på halvdagsträff, det blir lillans album som får vara i fokus då!

Trevlig kväll ❤

/K

Single Post Navigation

Kommentera

