Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Project Life, blandade foton på lillan

Jag provade för ett tag sen mitt allra första sk. Core Kit med färdiga kort. Jag och Vildkaprifol i butikens Designteam köpte varsitt kit och så delade vi varje kit på två; vi har alltså ett halvt var. Det var rätt smart, för vissa kort var 10 likadana av! Å andra sidan fanns det kort som bara var 1 av varje, men jag tror vi blev rätt nöjda båda två. Kiten är Honey och Kraft från Becky Higgins.

Jag tog vara på småbilder som blivit över från veckosidor och December-boken, alla är på fasters lilla goding. Svårt att fota är det men det går nog att se det mesta tror jag…

140101_kada_pl-alvina

 

Jag tycker faktiskt detta är rätt svårt, inte så enkelt som det verkar. Man vill ju ha en matchad sida med balans! Inte så mycket dekorationer blir det heller… Men kanske är det detta som gör att jag trots allt tycker detta är rätt kul 🙂

Skön söndag,

Kramiz K

Single Post Navigation

Kommentera

