Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

VC at ScrapVillage

VC = Virtual Crop. I sverige tror jag det är vanligare med CC = Cyber Crop. Det är samma sak 🙂

Jag har gjort några PL-sidor med spillbitar; det här är roligare än färdiga kort tycker jag, i alla fall just nu 🙂

JUL-afton: Vänster:

140118_kada_PL-julafton1

Höger sida:140118_kada_PL-julafton2

Hela uppslaget blir så här:

140118_kada_PL-julafton-upp

Sidan för Juldagen och Annandagen blev så här:

140118_kada_PL-jul25-26

Vecka 2 är också gjord;

140119_kada_2014-02

En blandning av spillbitar; dels baksidorna från förra sidan, dels lite blått för att matcha v 3 som jag också gjort (men ska blogga för butiken innan jag visar den här).

Jag har också hunnit med en expriment-LO med Morris och mej som motiv:

140119_kada_morris2013

 

Jag har varit förmiddags-värdinna men det har varit lugnt; dels är det ett amerikanskt forum med tidsskillnad, dels har många varit i kyrkan etc och inte scrappat på förmiddagen… Jag har scrappat 11-21 och haft det hur skönt som helst!!!! Och en produktiv dag blev det också!

Nu ska jag förbereda lite inför imorgon och sen försöka komma i säng tidigt…

Skön söndag kväll!

/K

Single Post Navigation

One thought on “VC at ScrapVillage

  1. WoW vilka fina Projekt Life – det gläder mig att du har använt samma gröna Bo Bunny Dots papper som jag när jag gjorde mitt första försök med PL (för Creativica!) och det blev jättesnyggt!
    Layoten med dig och Morrig blev också kul med splash och stämplade vasstrån!
    Saludos de Estocolmo,
    Charlotta

Kommentera

