Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Minialbum till en karl

Jag har gjort ett minialbum i manlig stil till en utmaning hos Papirdokkenes forum, Scrappecup – omgång nr 1. Uppgiften var att inspireras av färgerna i den här bilden och att text skulle synas på bidraget. Nu är röstningen avgjord och jag får visa mitt bidrag.

Min tolkning:

140209_kada_minialbum

En deltajbild av glossy accent. Jag har inte gjort rosorna helt och hållet utan lät det bli några småytor utan lack för att få mer liv i motivet.140209_kada_minialbum-2

 

Maja Design Vintage Autum kommer papprena ifrån, allt utom Njut av dagen med fjärilen som är en remsa från en annan serie – minns inte om det är Vintage Spring eller Vintage Summer…

Jag lyckades överleva omgång e; näst sist i gruppen = sista som stannade kvar. Nya tag för omgång 2, det ska mycket till att jag ska klara mej men skam den som ger sej – det KAN gå!

Single Post Navigation

Kommentera

