Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Gott och Blandat!

Måndag igen och idag är det dags för mej att blogga för butiken; jag valde att göra något på temat något Gammat något Nytt. Jag har gjort en LO om min älskade brorsdotter och blandat nya papper och dekorationer från butiken med några riktigt gamla saker från mina gömmor.

140120_kada_busar

 

Ibland är det svårt att scrappa färgglada foton men jag tyckte det gick riktigt bra! Det prickiga är baksidan av ett julpapper (!) och det gröna är ett barnpapper som även har vårkänsla i sej.  Plastdropparna kommer från en av julens blomgrupper, fotohörn och ett litet rosa hjärta är utstansat som jag bytt till mej i en yahoo-grupp för 10 år sen eller nåt…

LOn gjorde jag till den VC jag var med på i Januari; här har jag samlat 5 utmaningar till EN; det var också en av utmaningarna 🙂

Ch # 30 – more more more; This meets #6: Border Punch, #9: have a heart, #10 Use something new (the border punch), #19 finish it + #26 stars

————————————————————————

För oss är det en begravning som är dagens ”att göra”, alltid lika tråkigt men när det är en riktigt gammal människa är det i sin ordning på nåt sätt… 

Kramiz K

Single Post Navigation

Kommentera

