Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Bortglömt julklapps-album

När jag satt och kika igenom mina foton från December på jakt efter bilder till julboken hittade jag foton på ett album jag gjorde som julklapp till en kompis! HUR kan man glömma sånt?!?

Här är det i alla fall:

131216_kada_bobby-album-cai

 

 

Öppnar man det ser man att det är ”tomt”, för henne att fylla med bilder på lille busfröt till valp!131216_kada_bobby-album-ca1

131216_kada_bobby-album-ca2

Favoritfärgen är LILA, det var det jag utgick ifrån. Maja Design-papper blandade med ett gammalt ut mina gömmor.131216_kada_bobby-album-ca4

131216_kada_bobby-album-ca3Vet att hon blev glad, och det var ju härligt; glad att jag kom på nåt som passade henne 🙂 Har du fyllt det ännu, C ?!

Ska försöka röja i mitt scraprum idag, det behövs verkligen – och JAG behöver nog ljuset därinne, det är inte väder för mej när det bara är grått och dimma…

Ha en bra dag!

 

Single Post Navigation

One thought on “Bortglömt julklapps-album

  1. Bodil on said:

    Kjempefint album du hadde lagd. Koselig bilde og så fine papirer 🙂
    klem 🙂

Kommentera

