Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Snabbgjort på olika sätt

Röjer lite i scraprummet idag; är rätt ”vissen” faktiskt med huvudvärk och ev. lätt feber så jag har inte så mycket energi – men försöker få lite ”ljus” – brukar ju bli pigg av allt ljus i mitt rum!

Hittat två LOs som jag snabbgjort; den ena är från en cirkelträff där vi härmade Umenorskan med egna bakgrunder, den andra är en skiss hos ScrapVillage – lite back to basics verkligen, men väldigt lätt och snabbt gjord!

Foto taget av min chef på mitt gamla jobb, han lekte lite med en ny telefon 🙂 Jag sitter vid mitt skrivbord en helt vanlig dag. Riktigt kul foto att ha faktiskt!

140213_kada_pa-jobbet 140213_kada_pa-jobbet-detal

 

Och så ett par av alla mina trädgårdfoton:

140223_kada_sommar

 

140223_kada_sommar-det

 

TUR jag är hemma imorgon också; hade visserligen tänkt jobba lite men har i alla fall möjlighet att vila om jag behöver…  Skulle behöva några SOLIGA dagar nu, hjälp mej att hålla tummarna för att solen snart visar sej igen!

Single Post Navigation

Kommentera

