Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Blandat uppslag med LO+ PL-sida

Bloggar för butiken idag och visar vad jag har hittat på med det splitter nya mini-kittet Daydreamer som kommit raka spåret från CHA-mässan! Jag gjorde först en PL-sida och sen en vanlig LO som ska vara sidan innan – vad passar då bättre än att använda ett par kort där också!? Min LO är gjord efter en skiss i Scrapvillage-bloggen (BP #13) som jag vände upp-å-ner.

Så här ser uppslaget ut:

140309_kada_uppslag

Inspirationen till orange kommer såklart från bilden med papperskassen i mitten på PL-sidan. Vi börjar med den sidan tycker jag:

140309_kada_orustbesok

Jag har använt både kort ur kittet och några papper ur spillbitshögen som matchade; det är så jag gillar att scrappa helt enkelt… Inga dekorationer alls på denna sidan förutom några bitar washi-tejp.

Layouten:

140309_kada_stol

Jag höll den enkel och la till några små dekorationer för att få lite liv i sidan. Snabbgjort!

Idag sitter jag med bokföring, som vanligt vid den här tiden i månaden…

//Kada

Single Post Navigation

Kommentera

