Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

NSD VS at Scrapvillage! Dag 2

National Scrabooking Day Virtual Crop är det på ”mitt” amerikanska forum den här helgen (fre-mån). Här är lördagens alster,

Pl 2014 är mina vecko-sidor i år, igår gjorde jag klart de två som jag ville jobba med på efter fredagen. Jag fick dem att passa till varsin utmaning också 🙂 Jag gjorde även ett uppslag för v17 så jag är i fas!

Dessutom gjorde jag de 3 sista uppslagen i minialbumet för 2013, jag är såååå nöjd!

140503_kada_PL-1414

140503_kada_PL-1415

140503_kada_PL-1417-uppsl

 

140503_kada_vecka47-48

140503_kada_vecka49-50

140503_kada_vecka51-52

 

Idag blir det nog ett par LOs tror jag, har inte riktigt bestämt mej ännu… Behöver jobba lite också så det blir inte scrap hela dagen idag men jag kan inte låta bli helt!

Sköna söndag!

Kramiz Kada

Single Post Navigation

Kommentera

