Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Grattis Johan

I början av juli fyllde vår gud-son 6 år och idag visar jag kortet jag gjorde till honom. Killar i allmänhet kan vara svårt att göra kort till tycker jag, och i år hade jag stora problem med att få till nåt till Johan i synnerhet. Han är mitt emellan ”dagis” och skolans 6-årsverksamhet känns som att han varken är liten eller stor (STOR om du frågar honom!). Han fyller år på sommarlovet från och med nästa sommar – men vi startar det redan nu!

Senast jag träffade Johan spelade vi ett spel han och jag, som handlade om maskar, nyckelpigor mm (han vann såklart båda gångerna vi spelade). Fotboll (och cykling) gillar han skarp och han börjar lära sej bokstäver – vilket hopkok! Såhär blev det:

140704_kada_johan6

Insidan:

140704_kada_johan6-ins

Baksidan:

140704_kada_johan6-bak

Jag gjorde ett matchande kuvert till:

140704_kada_johan6-kuvert

Skrev med Liquid pearl på frihand när jag gjorde bokstäverna…

Bloggat för butiken idag, så alla uppgifter om material etc finns HÄR

hälsningar Kada

Single Post Navigation

Kommentera

