Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Kadas överraskningsscrapdag!!!

Förra söndagen blev jag kidnappad mer eller mindre! Jag åt frukost i pyjamas när Karin Tolwers dök upp och sa åt mej att packa scrapsaker och följa med henne! Sällan har jag blivit så förvånad – och såklart jätteglad!!!! Det visade sej att att gäng från butiken fixat en liten scrapträff åt mej 🙂 Vi hade en helmysig dag och jag fick scrappat massor! TACK allihop!!!

LOn ”Selfie” har jag redan visat, här är resten av mina alster från dagen utan ordning:

Liftat Karin och använt 3 olika färger på mist (2 olika turkosa + rosa)

140803_kada_converse

140803_kada_converse1

 

Utmaning rött, orange och gult:140803_kada_kalas-alvina

 

Utmaning Vind och vatten samt blått:140803_kada_lera

Min fria tolkning av ”mystiska väsen” blev några söta änglar, grattiskort är alltid bra att ha i lager (men jag har en tilltänkt mottagare tror jag):  140803_kada_anglakort

Och så ”spegel spegel” – alster om 5 saker jag gillar med mej själv, en LO i annorlunda format till mitt EGO-album som bara handlar om mej 🙂

140803_kada_ego

6 utmaningar hann jag med, superkul! Vi samlade dagens alster på ett bord och kunde sen se att allihop gjort superfina alster 🙂

Single Post Navigation

One thought on “Kadas överraskningsscrapdag!!!

  1. Fina alster av en fin person.

Kommentera

