Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Sommarmat

I torsdags startade ”min” härliga scrapcirkel och vi hade som tema ”scrappa mat” enl. en idé som nån i gruppen kläckte i våras. Ok, jag har tagit ett och annat foto på både mat och dryck i sommar och kunde inte välja bara ett – det fick bli ett bildkollage som jag gjorde i mobilen innan jag skrev ut fotot. Ett riktigt gammalt blommit papper från Anna Griffin, ett rosa blingcardstock, en spillbit Maja-papper och blommor klippta ur ett annat spillbitspapper av okänt ursprung tillsammans med lite bling och bokstäver – här är den!

140828_kada_sommarmat

En närbild på blommorna:

140828_kada_sommarmat-det

 

Jag har utgått från en skiss från ScrapVillage, blueprint #40 – dessa ”enkla, raka” skisser är en stor utmaning att få ”liv” i tycker jag, men är rätt nöjd med blommorna som mjukar upp linjerna…

Single Post Navigation

Kommentera

